Teenage Mutant Ninja Turtles تابستان امسال راه اندازی میشود

Teenage Mutant Ninja Turtles تابستان امسال راه اندازی میشود

بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge با وعده بازگشت به بازی های کلاسیک TMNT beat-em-up در دهه 80، هیجان زیادی را به خود جلب کرده است.

 

انسی گیم تقریباً 11 دقیقه از گیم پلی جدید بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge را آپلود کرده است (که می توانید در زیر مشاهده کنید) که دو مرحله اول بازی را نشان می دهد. همچنین تایید شده است که چهار صداپیشه اصلی مجموعه انیمیشن کلاسیک دهه 1980 - کم کلارک در نقش لئوناردو، بری گوردون در نقش دوناتلو، راب پالسن در نقش رافائل و تاونسند کولمن در نقش مایکل آنجلو - همگی در نقش خود در این بازی حضور خواهند داشت.

 

در نهایت، یک پنجره انتشار باریکتر نیز آشکار شده است. Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge تابستان امسال برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One، Nintendo Switch و PC عرضه خواهد شد.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو Teenage Mutant Ninja Turtles تابستان امسال راه اندازی میشود

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/1094

خبرنامه بازی ها

گالری